Pages

mungkingkah??

Monday, March 2, 2009 Read Comment
bismillahirrahmannirrahim..

aku tidak pasti perasaan di waktu ini..
mungkin bercampur baur..ahh~~..

ketepikan perasaan itu..

ya, mungkin ada betul kata dia dan mereka2 juga..

aku yang kurang faqih dalam bab2 sebegini rupa..


mungkin..

niat yang ada di dalam hati

mungkin
kurang dipahami oleh orang lain..

tidak mengapalah..

niat dalam hati cuma untuk menyampaikan..

mungkin
salah diriku juga..

aku hanya insan biasa...

dan kurang mahir..

malah baru lagi dalam dunia blogging ini..

mungkin..

kalau bukan hari ini, tapi esok ,

terbuka hati untuk kita semua membacanya..

tidak mengapalah...

yakin dengan janji Allah, insyaAllah,

hati kita akan tenteram..


mungkin..

akan sedaya upaya memendekkan post2 di blog ini..

untuk memudahkan orang membaca

dan menerimanya..=)

insyaAllah..

syukran ala kulli hal...
-aku insan lemah-

~post ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa, cuma sedikit luahan penulis terhadap apa yang berlaku di sekelilingnya~

adakah wajar penulis mengubah cara penulisan nya??

sangat mengharap respon para pembaca..
sila tinggalkan jejak ya..
penulis tidak kesah malah terharu jika ada yang memberi pendapat..

^_^
jika segan + malu + tidak mahu dikenali identiti,
'anonymous' identity sangat digalakkan..
sangat dihargai...
moga sama2 dapat manfaatnya..
insyaAllah..
wasallam

..different people with different perspectives..
you may agree with me or not..
it's up to you..
either want to accept as challenge
in sharing knowledge..
as you travel your journey called life,
May Allah guide us to be always in the right path,insyaALLAH...

....budak baru belajar....


8 voice (s):

Anonymous at: March 2, 2009 at 4:00 PM said...

erm...

hg wat sajak eh??
bgus2..
besh gak..
ad bkat la..
hehe...

papepn,blog hg ok la..
byk input..dun woryy!!
luv pacats~ hehe!!

Aliaa Zulkifli at: March 2, 2009 at 4:29 PM said...

waaaa..........!!!

bagus! inila kepanjangan yg okies!
aku suke...
panjang2 sgt tidak bagus...
org xmo baca nnt..

berhijrah ke arah yg lebih baek!

VOTE FOR PACAT!!!

fieqa at: March 2, 2009 at 4:35 PM said...

syins,

tenkiew2 kerana mengomen di post nie..terharu~...

hOhoo, sajak ke weh..??...
aku men taep2 je laaaaa...
hik3~...


yeayy2~~..
aku suker ader org sokong aku..hehehe~~..
syg syins..lalalala..;p..

peAce2~~

fieqa at: March 2, 2009 at 4:37 PM said...

cik aliaa ezekiel,

hahahaa, post nie mmg spesel ntok ko..
kui3~~

tq2 coz bg pndpt...
yup3..
aku try ubah eh cik aliaa y jelita..hek3~~


yup3..berhijrah..^^..
erks, cam tajuk wanie nye syarahan jek..ngehehehe..aq x minat syarahan..lalala..

huaaa??..
vote for aku??..

aku x nak masuk laa wehh...
nak vote mnde nye..
aku tw ko nk msuk kan..kui3~~~

PuteriBonda Anis at: March 2, 2009 at 5:43 PM said...

adush...
ckp sal post yg panjang nie..
post2 aku pown pnjng gak...

wajarkah aku tukar style aku??

uhuhu...

ntahla..
pd pendapat akula kan..
ok jer pnjng2...
tp, tanak ar pnjng2 sgt.....
klu pnjng pown...
biar masuk ngan jiwa pembaca....

kirenyer..
try masukkan pembaca dlm post kiter...
cam mesra rakyat gitu...
hihiihih..

=D

ntahla...

post2 aku pown pnjng2..
byk kelemahannya..
tatau nak komen aper...

kau tanak komen ker sal post kart blog aku??

patut ker aku tuka style ek??

uhuhu...

ha!
pekata kau mskkn gmbr2 byk2??
tk byk sgt ar..

br lg best nmpk gmbr comel2...
gmbr saper la tue nak mskkn..
ahahha..

=D

cik sabon at: March 2, 2009 at 6:36 PM said...

salam kak..
post2 akaq ok je..
sonok je bace..
byk input..
huhu..

nanti akaq nak exam ea?
gud luck!
gambatte!

=>

ieraros at: March 3, 2009 at 7:37 AM said...

salam kak..

err..ok je slame nih bc post2 akk,
dpends la kn,
klu bnyk nk cte,
pnjg la,
klu sket,
sket la ek..
he2
my opinion,
xkesa pn mne2..hu2

Anonymous at: March 3, 2009 at 3:03 PM said...

sye mlihat post tbaru mu ni ala2 indon gitu....
ahaks!!!
ayat jiwang nak mammmmmmmmmmmmpos!
hak2...
lwk laa mu neh cat..
hihi....


tp sye xtw nk komen....
ptot o xptot mu pndekkan...
tp kalw kdg kala mu pndek2kn pe slhnye...
cz post mu slme ni sgtlaaa pjg..
boring gk bce...
kdg2 tu ayt sye pun kmu ciplak...
so jd cm bowink gk aaa bce ayt sniri......
hihi.....


papepun...
mu mmg gdis yg bsmgt...
so even ktorg komen mu jgn nulis pjg2...
tp bile tym smgt mu dtg tu...
tokleh nk wtpe laa cat oii...
pjg gk jdnye....
hak3......

sye bley byg muke mu bce komen ni...
hihi...
kmfem jpg mu dtg bilik sye,ktuk2 pintu smpi nk pch,serang sye,tmbuk sye,astu gelak...hak3!!!

tak gitu cat??
hihi...

pape pun kitorg mmg suke sgt sakat mu tw..
hak3...
besh tgk mu glabah....
cm pacat je ktorg tgk.....
hihi.....


PEACE NO WAR!!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails
 

© 2010 the labyrinth of piousBlogger Template by dzignine