Pages

Raya Datang Lagi

Friday, September 18, 2009 Read Comment


Raya Datang Lagi!

Di kesempatan ini, saya Nur Safiqa Bt. Sapar,
mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri,
Kullu ‘Aam wa Antum bi Alf al-Khair

Khusus buat warga pengunjung blog The Labyrinth of Pious.

Salam Lebaran ini ditujukan kepada keluarga tercinta, sahabat - sahabat handai yang berada di Malaysia (terutama - skcb,smkajb,kisas,kmm), juga bagi mereka - mereka yang berada di perantauan, guru-guru dan para pensyarah, rakan - rakan IPG KBA, ikhwah dan akhawat, kenalan-kenalan blog dan sesiapa jua yang mengenali atau tidak mengenali diri ini.

Juga buat muslimin dan muslimat seluruh dunia.


Semoga ALLAH Subhanahu wa Ta'aala menerima baik segala amal ibadah dan kebajikan yang dilakukan di sepanjang bulan Ramadhan kali ini dengan sebaik-baik penerimaan serta ganjaran. Mudah - mudahan kita semua dipertemukan lagi dengan Ramadhan berikutnya,ameen. (Saifulislam.com,2009)


Saya menyusun sepuluh jari, memohon maaf atas segala tersalah kata, terlanjur bicara, silap perbuatan dan apa jua kesalahan yang pernah dilakukan, seribu kemaafan dipohonkan.Halalkan juga segala apa yang telah diberikan.

Selamat Menyambut Hari Lebaran,

Moga-moga Aidilfiri kali ini membawa seribu makna buat kita semua! insyaALLAH

p/s-kepada yang beraya di perantauan, jangan lupe share experience2 anda semua yer!..:)



Mode:
Tak pasti sama ada
berkesempatan ke tak nak raya di M'sia tahun depan (insyaALLAH)

Nota:
Tiba - tiba teringat kenangan beraya masa kecik2 dulu.
"Assalammualaikum,
cik, kami nak raya. Takpe cik, kami dah kenyang, tak yah susah2 sediakan kuih.
Kami tak nak makan. Nak duit raya je!..=p"
haha!

10 voice (s):

izzatnaqib at: September 18, 2009 at 9:14 PM said...

yang pasti,raye ku pada tahun ini tidak sama pada tahun-tahun yang sebelumnya.....salam aidilftri...

al-ikhsan at: September 19, 2009 at 1:37 AM said...

salam aidilfitri buatmu jua!^^

salah silap terkasar bahasa maaf zahir dan batin dipinta diampun segala dosa yg tak disengaja, yg terleka.

mari merayakan kemenangan ini!

AllAHU AKBAR wa LILLAHIL HAMD =)

fieqa at: September 19, 2009 at 3:19 AM said...

izzat naqib,

hehe..yap!
sudah pasti, tapi pasti ia akn mmberi satu kenikmatan y berbeza kan?
insyaALLAH..
jgn lupe share experience berada kat sane eh!

salam aidilfi juga buatmu!

fieqa at: September 19, 2009 at 3:23 AM said...

salam lebaran juga!

sama2..maaf juga atas sgla kekhilafan..

insyaALLAH,
mari sama2 raikan kmenangan ini..

"agar benar-benarlah Aidilfitri ini disambut sebagai orang yang pulang kepada asalnya yang fitrah (al-’aaideen) dan berjaya (al-faaizeen)" (Saifulislam.com)

puteribonda at: September 19, 2009 at 9:00 AM said...

salam fieqa

selamat hr raya aidilfitri yer
maaf zahir batin

di kesempatan nie, nisa nak minta maaf byk2 klu selama perkenalan kita nie, nisa ader terkasar bhs ker, terlanjur bcara ker n so on.
halalkan segala2nyer
selamat hr raya~

X)

p/s: doakan aku dpt score mrkh yg tinggi ntok toefl t ea. raya ke 5 t insyaAllah

Mr enliGhtEnment.. at: September 19, 2009 at 4:25 PM said...

slm aidil fitri..
mdah2an kite sume b'peluang utk dpt ramadhan ag tahun depan.aaminn..mntak maaf juge kalu ade slh silap..PEACE!!

syud at: September 21, 2009 at 5:14 PM said...

salam 'alaik..

slmt hri rya aidilfitri..maaf jgk klu ada terkasar bahasa, bicara, n so on.. 0-0 orait? ^_~

yup. our snior fly lps raya. untung la jgk..tp 2 pun sbb lec mntk dri potsmouth utk fly lps rya. klu x senasib ngn senior awk la..huhu~

INSYAALLAH~ mudah2an dpt ikut jejak lgkah our seniors...tingin gak nk beraya kt negri org walaupun dah pasti kesedihan akan jd berlipat kali ganda~

fieqa at: September 23, 2009 at 11:33 AM said...

puteribonda,

maaf lmbat rply comment nieh..
slmat ari raye juge..
minta maap zahir batin..
sama2 juge..minta maaf atas segalnya spnjg persahabatan kite yer..^_^

ohh..insyaALLAH..
all the best buatmu!..
moge ALLAH permudahkan..insyaALLAH

raye ke5 nk dtg uma ke?..
nt aku sms ko nk confirmkan kayh..yeay2~~..hihi~

fieqa at: September 23, 2009 at 11:36 AM said...

mr enlightenment,

aka en.shazmin,
salam aidilfitri juge..
wah2.nmpak meriah beraya di IOWA..hehe
insyaALLAH.moge2 ade lagi peluang ntok kite..
walau ramadhan y lalu, terkadang ambil endah x endah..iskh2..

PEACE!!..
(cm dah lme x buat kan..haha~)

fieqa at: September 23, 2009 at 11:40 AM said...

syud,

yup!..
sme2..slmat ari raye n minta maap atas segala silap jugak!..

oh yeke..bley ek cmtu?
tula..dorg beraya kat sna la nmpaknya..
nmpak cm best je bile tgk gmbar2 kat fb..heheh..

insyaALLAH..
sme2 kite doakan...
moge kite lepas jugak..
aamiin...
all the best buatmu juga..

btul2..mesti sedih kan..xpe2.
thats we call as a challenge...
May all of these tighten our relationship with ALLAH..

aamiin..

Related Posts with Thumbnails
 

© 2010 the labyrinth of piousBlogger Template by dzignine